2022-04-07

Pirmo ketvirčio rezultatai

Aapyvartą mažino negatyvūs veiksniai

2021-08-26_KKT_0017_small_edited.jpg

Pastaraisiais mėnesiais krovinių gabenimui Europoje turi įtakos bent keletas svarbių veiksnių. Dar nespėjus atsistatyti COVID pandemijos sutrikdytoms logistikos grandinėms, Rusijos invazijos į Ukrainą sukeltas geopolitinės situacijos lūžis bei įvestos tarptautinės sankcijos radikaliai pergrupavo krovinių srautus. Ypač tai paveikė konteinerinių krovinių gabenimą, nes konteinerinės linijos atsisakė pervežti sankcionuotus krovinius, dauguma jų išbraukė Rusijos uostus iš savo maršrutų.

Kita vertus, rinkos dalyviams atsivėrė galimybės pritraukti naujus krovinius, kurių senieji maršrutai dėl geopolitinių aplinkybių užsidarė arba tapo nesaugūs.

Per sausį – kovą KKT terminalai perkrovė 1,4 mln.  tonų įvairių krovinių, 3% mažiau negu per pirmą 2021 m. ketvirtį. Pasikeitusi situacija Europoje labiausiai paveikė konteinerių srautus, jų apyvarta lyginant su 2021 m. sumažėjo 8%,  nuo metų pradžios KKT perkrovė 97 440 TEU. Tačiau generalinių krovinių apimtys išaugo net 31% ir sudarė 236 tūkst. tonų. Šio krovinių segmento augimo tendencija greičiausiai vyraus ir ateinančiais mėnesiais.

Ro-Ro krovinių a pirmą ketvirtį krauta kiek mažiau negu pernai, tačiau TT-Line turi  puikių ateities planų, artimiausiais mėnesiais linijos pervežimų apimtys turėtų gerokai išaugti.

Bendraukime

Rašykite

Prisijunkite prie komandos

aiste@terminalas.lt

+370 614 43 438

Skambinkite

+370 4 635 5311

© 1994 - 2018 UAB KLAIPĖDOS KONTEINERIŲ TERMINALAS

© 2018 KLAIPĖDOS TERMINALO GRUPĖ Visos teisės saugomos 

Minijos g. 180, LT-93269 Klaipėda