Apie mus

Istorija

1994.02.10

Įsteigtas konsorciumas „Klaipėdos terminalas" – tikroji ūkinė bendrija, kurią sudarė UAB „Klaipėdos terminalas" ir AB „Vakarų laivų remonto įmonė".
Terminalas įkurtas 6,7 ha teritorijoje, tuo metu priklausiusioje VLRĮ. Tai buvo pirmas terminalas Klaipėdos uoste, pradėjęs krauti konteinerius. Jau pirmaisiais veiklos metais terminalas aptarnavo 266 laivus ir perkrovė 314 tūkst. t. įvairių krovinių.

1994.02.23

Pirmojo ro-ro kelto „Pacific Link" atvykimas iš Fredericijos, davęs pradžią keltų linijai tarp Danijos ir Lietuvos bei ilgametei KKT partnerystei su kompanija DFDS A/S.

1995 m.

Pradėtas konteinerinių linijų servisas – reguliarius reisus pradėjo „Kuršių linija", netrukus pasirašytos sutartys su „Taron Sea Line" ir „AKMAR Lines".

1996 – 1998 m.

Pasirašomos sutartys su visais pagrindiniais fiderinių linijų Baltijos jūroje operatoriais.
Vystomos multimodalinės paslaugos.

2000 m.

Įsigytas mobilus kranas LIEBHERR LHM 250 (64 t.). Ši naujos kartos technika padėjo žymiai padidinti krovos našumą ir užtikrinti europietišką paslaugų kokybę.

2004 m.

Įsigytas antrasis mobilus kranas LIEBHERR LHM 320 (104 t).
Krovinių apyvarta pirmą kartą viršijo 1 mln. tonų per metus.

2005.12.01

KKT tampa specializuoto konteinerių terminalo (krantinė Nr. 143) operatoriumi. Konteinerių krova perkeliama į šį terminalą, suformuojami du atskiri terminalai: konteinerių terminalas ir ro-ro bei generalinių krovinių terminalas. Bendra įmonės teritorija padidėjo 125%, krovos pajėgumas išaugo 100%.

2008 m.

Pasiekti geriausi rezultatai įmonės istorijoje: perkrauta 3,3 mln. tonų krovinių, tame tarpe 302 654 TEU konteinerių.

2010 – 2011 m.

Konteinerių terminale išvystoma autotechnikos ir negabaritinių krovinių krova.
Ro-ro ir GK terminale pastatytas birių krovinių aptarnavimo mazgas.

2012 – 2013 m.

Tobulinama konteinerių terminalo infrastruktūra – įsisavinta rezervinė zona, pailginta krantinė, įsigytas RTG kranas geležinkelio operacijoms.
Terminalo pajėgumas padidintas iki 450.000 TEU per metus.